Kevin Gates - “Wetty” (Freestyle) (Official Music Video - WSHH Exclusive)

113 497
3 852
 
Exclusive WSHH music video for “Wetty” (Freestyle) by Kevin Gates.
Subscribe: bit.ly/subWSHH | WSHH Snap Discover: bit.ly/worldstarsnap
More exclusive WSHH music videos: kgmind.info/lastPLcK0neBMyFxSpYgDfKCsHRwgxlN-Tnt9D.html&playnext=1&index=2

Wetty (Freestyle) (Prod by AXL Beats)

Follow WorldstarHipHop:
Website: worldstarhiphop.com
Facebook: facebook.com/worldstarhiphop
Instagram: instagram.com/worldstar
Twitter: twitter.com/worldstar

Shop Worldstar: shop.worldstarhiphop.com

Watch more WorldstarHipHop:
Newest Videos: kgmind.info/lastPLcK0neBMyFxTF85bfUSUXiKiDy_AlNsu2.html&playnext=1&index=2
Music Video Premieres: kgmind.info/lastPLcK0neBMyFxSpYgDfKCsHRwgxlN-Tnt9D.html&playnext=1&index=2
Hottest Tracks: kgmind.info/video/kJyohpfEfneLnqw.html&playnext=1
Music Videos by Artist: kgmind.infoplaylists?view=50&sort=dd&shelf_id=13
Original WSHH Series: kgmind.infoplaylists?view=50&sort=dd&shelf_id=11

About WorldstarHipHop:
WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.
Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.
We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

#WorldstarHipHop #HipHop #KevinGates
Музыка
узактыгы: 03:04

Жорумдар

EvaPhillippp
EvaPhillippp - 12 саат мурун
He still go stupid
Delinio Wells
Delinio Wells - 12 саат мурун
The best
RapAlotDari Gang
RapAlotDari Gang - 18 саат мурун
I started eating ass cause of you
Doktor
Doktor - 19 саат мурун
Look like Kevin been doin some personal reflection 👌🏽
Sights To Travel For
Sights To Travel For - 20 саат мурун
RADIO BEATS 👉🏾🔥https://youtu.be/HSWYxHWJbUU
Tim Chant
Tim Chant - 20 саат мурун
All these trappers going to buy a black honda minivan & put stupid ass dubs on them ,😞🔫
Gifted Visionz
Gifted Visionz - 21 саат мурун
https://youtu.be/NXKJ_Rllrkc
Nicholas Highlander
Nicholas Highlander - 22 саат мурун
Okayyy okay okay okayyyy
King Marvelliss
King Marvelliss - Күн мурун
my beats go so hard.
Ashley Frazier
Ashley Frazier - Күн мурун
This my shit
Raja Comedy Tv
Raja Comedy Tv - Күн мурун
Random musicians showing Lamborghini,dreary,Bentley in their music Video. and here’s the legend Kelvin Gates Showing Hunder
Logan O'Neil
Logan O'Neil - Күн мурун
Crash site 7 minutes from my house, Rest In Peace to tha Black Mamba! #RIPKobe&Gigi #24 #8 #GatesKilledIt. RNS, i sho respect gates for how he showed love ta Kobe in this song. Still can't believe that nigga gone bruh smh
Rob Thegamer410
Rob Thegamer410 - Күн мурун
🔥 all day he got them bars pressure
Luulant 2x
Luulant 2x - Күн мурун
FIREEE!!!
jernero cooper
jernero cooper - Күн мурун
I respect his career
he isnt a police or a fireman or a lawyer
i salute a person who hustling for they own on they own accord
Bianca Jones
Bianca Jones - Күн мурун
https://youtu.be/rmCii60WTsc
New sound
Bianca Jones
Bianca Jones - Күн мурун
https://youtu.be/rmCii60WTsc
Dope sound
Marco Bingham
Marco Bingham - Күн мурун
i wanna hear kevin spazz on more axl beats like this
Labronski Milan
Labronski Milan - Күн мурун
👟👖👕👳🏾
Kakashi Gamer
Kakashi Gamer - Күн мурун
Sometimes you have to cut off a finger to save the hand
Thaddeus Bond
Thaddeus Bond - 2 күн мурун
💯💯🔥🔥🔥
Jason Osorio
Jason Osorio - 2 күн мурун
This is GATE🔥🔥
Rick Davie
Rick Davie - 2 күн мурун
You need to react to Rackz - Bandicold Freestyle
Judy Wangari
Judy Wangari - 2 күн мурун
Loving the beats drop🔥👍.. check this too!! " Rackz - Bandicold Freestyle".
Autumn Handa
Autumn Handa - 2 күн мурун
Nope. No thanks
pasadena tx
pasadena tx - 2 күн мурун
Gates nvr fails to please his fans
Takija Gaddis
Takija Gaddis - 2 күн мурун
Plain Jane not fla$hyyyy
Pierre Mcflare
Pierre Mcflare - 2 күн мурун
https://youtu.be/PMIWtaifVSE
Mike Cobb
Mike Cobb - 2 күн мурун
This shit go hard!!!
BerosTV1
BerosTV1 - 2 күн мурун
In memory of George Floyd
Ray Smith
Ray Smith - 2 күн мурун
That's real Talk
Kiela B.
Kiela B. - 2 күн мурун
🔥
Beadle Wheel
Beadle Wheel - 2 күн мурун
NEED this shit on streaming
wakeemupnish
wakeemupnish - 2 күн мурун
I love me some kevinhttps://youtu.be/lGBvSmJ3e2g
Ladychelle1978 Faith Hope
Ladychelle1978 Faith Hope - 2 күн мурун
Love
Simão Moreira
Simão Moreira - 2 күн мурун
Those boombs
CT&JLoveMagnifier Forever
CT&JLoveMagnifier Forever - 2 күн мурун
Damn! Love it
Jenna Frazer
Jenna Frazer - 3 күн мурун
🔥🔥🔥🔥🔥
Ruby diaz
Ruby diaz - 3 күн мурун
I still care love you still hurt move on that. Why answer you
Logan Huston
Logan Huston - 3 күн мурун
Lockie
und3rbr
und3rbr - 3 күн мурун
this is about tweeter video ?
cheesedibiase Mitchell
cheesedibiase Mitchell - 3 күн мурун
for those not in the know listen up
Farid Yup
Farid Yup - 3 күн мурун
Type of a flow.........my.
G Rawnimo
G Rawnimo - 3 күн мурун
“Crash site 7 minutes from my house Rest In Peace to the black mamba”.
Farid Yup
Farid Yup - 3 күн мурун
That my flow
Skeelo aka Bugatti ThugZup
Skeelo aka Bugatti ThugZup - 3 күн мурун
Nigga got more views than the real song
Nate Mastrapa
Nate Mastrapa - 3 күн мурун
This is actually kinda good
Mystic Being
Mystic Being - 4 күн мурун
Did a curl when he said deadlift. Lol!
DatBoyC
DatBoyC - 4 күн мурун
This go hard 💪🏾
Cordelra Randle
Cordelra Randle - 4 күн мурун
Run this to 100 mill
Daniel _4949
Daniel _4949 - 4 күн мурун
Where them niggas with the lyrics at when you need em?
Daniel _4949
Daniel _4949 - 4 күн мурун
Man do I wish this was on Apple Music😔
Dizzle Da Prince SSM
Dizzle Da Prince SSM - 4 күн мурун
This is what you call an "artist" thanks for the tunes Luca Brasi
King Kudla
King Kudla - 4 күн мурун
How did this freestyle more number than original. 1word gates
AVON MERCY
AVON MERCY - 4 күн мурун
Blessings Gates!!!
Cordelra Randle
Cordelra Randle - 4 күн мурун
RIP to this beat
Cody Barnette
Cody Barnette - 4 күн мурун
Still best rapper out there
Heaven Faith
Heaven Faith - 4 күн мурун
I Love me some Gate's🥰🤷‍♀️...
Nasty mf🥰💦😜
Cordelra Randle
Cordelra Randle - 4 күн мурун
Gates on this ho im to excited lmao
pminfiniti
pminfiniti - 4 күн мурун
"Read a news clip about the virus not excited forgot all about it"
Meanwhile yo favorite rapper making you donate yo money to some charity for fckin masks 🤷🏿‍♂️🤹🏽‍♂️ mind over matter
Lawrence Gray
Lawrence Gray - 4 күн мурун
Garbage I normally like gates
Budde BrickS
Budde BrickS - 4 күн мурун
Dis beat wetty
Tito Wroten
Tito Wroten - 4 күн мурун
M.O.L 4 LIFE
My Name's Dooly
My Name's Dooly - 4 күн мурун
🔥🔥🔥🔥🔥
Omari and vanessa Bowens
Omari and vanessa Bowens - 4 күн мурун
lol
Giovanni Ancello
Giovanni Ancello - 4 күн мурун
GATES!!! FIRE PERIOD.
Levy Bless
Levy Bless - 4 күн мурун
https://youtu.be/KmbrgTMXwX8 #DontSleep #clickdalink
Trello
Trello - 4 күн мурун
I no I’m late but fuck all that Gates Got Them Hands FrFr💯😂😈
amirtataloo
amirtataloo - 5 күн мурун
#amirtataloo
IAMTHEFUSS
IAMTHEFUSS - 5 күн мурун
Was it rly 7 miles from his pad ?
IAMTHEFUSS
IAMTHEFUSS - 5 күн мурун
Y is he meeting up with someone cuz of quarantine and working out? Much confuse on this here fasho. I usually understand the shit he says but what
Derez Jones
Derez Jones - 4 күн мурун
IAMTHEFUSS because everything is closed, specifically the gym. So they meet up somewhere like a park to exercise
Gat
Gat - 5 күн мурун
"Read a news clip about the virus" how tf u read a clip 😂😂🤔
Juan Espiniza
Juan Espiniza - 5 күн мурун
Kevin Gates or 2pac
Wes Redding
Wes Redding - 5 күн мурун
ate her on her rage Wtf gross
Storm Entertainment
Storm Entertainment - 5 күн мурун
AND THEY SAY 69 is the most influential poppin artist today.......😂😂😂 gates been the best, he smart and gates himself knows exactly why 69 is being how he is. Just a troller no true value to his life. God bless the real ✊🏻
Brian Dawson II
Brian Dawson II - 5 күн мурун
“I cut off my finger to save my hand and this is how I got established” geeeeeshhhhh that’s hard
EvWasHere 0123
EvWasHere 0123 - 5 күн мурун
Broke the replay button😭😭🔥🔥
Soner Karpuz
Soner Karpuz - 5 күн мурун
Oybaykat
Brick Block
Brick Block - 6 күн мурун
100 kis in a black honda
Ruby diaz
Ruby diaz - 6 күн мурун
Walkem on down. I love song now it's your
Ruby diaz
Ruby diaz - 6 күн мурун
Oh she seen everything. Your doing. Collect money own property. Fraud.
Кийинки